Przejdź do głównej zawartości

Powrót?

    

Hej hej hej :3

Pamiętacie jeszcze Rosalie? 
Mam nadzieję że znajdzie się ktoś kto o mnie nie zapomniał :)

Otóż mam do Was jedno bardzo ważne pytanie a mianowicie:

Chcielibyście żebym wróciła z jakimś nowym opowiadaniem?

Zaczął się teraz dla mnie czas kiedy mam trochę więcej czasu dla siebie, byłam już na wakacjach, zarobiłam trochę i teraz dopiero mogę odpocząć przez te ostatnie tygodnie przed pójściem do szkoły a że nie lubię siedzieć z założonymi rękami mogłabym się zająć czymś przyjemnym i pożytecznym i mam tu na myśli właśnie blog. Nie powiem, tęsknię. Teraz zależy to tylko od was.
A i parą o jakiej byłoby nowe opowiadanie nie byłaby juz raczej leonetta mimo, że nazwa jest taka a nie inna.

To narazie tyle z mojej strony. 
Jeśli znajdzie się tu 10 komentarzy z pozytywnym nastawieniem na mój powrót to z wielką chęcią wrócę w świat blogowania :)

- Rosalie 

Komentarze

  1. Czekałam !
    I się doczekałam <3
    /tak to pozytywne nastawienie xD/

    Sydney

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej Jej Jej!!!
    Tak o to wyglądała moja reakcja.
    Tak tak tak!
    Wracaj!
    Nawet nie wiesz jak bardzo tęskniłam!
    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
    Asia Ari <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiscie że tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wrócę <3
    Nie mogę w to uwierzyć :O
    To chyba mi się śni :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj i pisz nam tutaj kolejne perełki ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wierzę... Nawet jeszcze całego posta nie przeczytałam, ale już wiem po tytule, że wracasz! ♥
    Bo jakby się okazało, że to żart, to... Ech... Zawał chyba ;o
    Ale to nie żart! ♥ Od teraz wracam na służbę -> W sensie zacznę komentować ^^
    Rany... Może jednak przeczytam post, co? ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol... W sumie możesz nie wiedzieć, kto napisał ten komentarz. Hmm... Taka Katarina Verdas? Stara znajoma ;)
      Jeszcze wrócę ^^

      Usuń
    2. Dobra. Powracam z nową nazwą. To już trzecia w ostatnim okresie.
      Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że wracasz ❤
      Wiem, że zawaliłam sprawę między nami, ale mam nadzieję, że istnieje szansa, żeby to naprawić ;*
      Nie będzie Leonetty? Powiem szczerze, że szkoda (może jeszcze zmienisz zdanie), ale i tak będę na 100% czytać, no bo... Heloł! (To jest to słynne "heloł" Mariolki.) To Ty! Heloł! ❤
      Także tego... Ja będę tu na pewno, postaram się komentować. Albo nie. Nie postaram się. Po prostu będę komentować. I tyle. No.
      Dobra. To chyba tyle. Powodzenia, weny itd. ;* No sama wiesz, o co mi chodzi ^^
      Kocham mocno ❤
      Carmela
      PS. Naprawdę się cieszę B)

      Usuń
    3. Dobrze że mi powiedziałaś, jednak trochę mnie tu nie było ale teraz już wiem że Carmela to moja stara dobra Katarina ♥
      Ja też się cieszę <3
      Myślę, że już nie zmienię zdania i raczej nie będzie to leonetta. Ale mimo wszystko mam nadzieję, że się spodoba :3

      Kocham mocno! ♥

      #MARIOLKA4EVER

      Usuń
    4. Nazwę na Carmela zmieniłam w dniu Twojego powrotu ^^
      No ale miałam też prawdziwe imię i nazwisko przez jakiś czas, więc mogłaś nie poznać ;*
      No i jasne, że Twoja <3
      Myślę, że spodoba mi się na pewno. A wręcz powiem, że jestem tego pewna ♥
      Kocham bardziej <3
      PS. Będę teraz miała fazy na Mariolkę ^^ #MARIOLKA4EVER

      Usuń
  7. Ciesz się, że wróciłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wreszcie wracasz kochanie :*
    Czekałam<3
    I już jestem ciekawa kolejnego opowiadania :3
    Kerry, niedawno jeszcze znana jako Rox xy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śliczne imię masz teraz :)
      Zresztą wcześniejsze też było fajne :*

      Usuń
  9. Tak! Tak! Tak!
    Wracaj do nas ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej... !!! Wracasz :-*
    jeju... skacze ze szczęścia ;))
    kooocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Hejo :D
    O Tb nie da się zapomnieć <33
    Nie mogę uwierzyć, że wracasz *_*
    Buziaki<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, wracaj!
    Dłużej nie wytrzymam bez tych twoich cud <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Co za sytuacja. ;;
    TAK, MASZ WRACAĆ!
    Tęskniłam. ♥
    Także czekam na jakiś wpis!!! :*

    I pomimo że czytam blogi o Leonetcie, postaram się dla ciebie na czytanie czegoś innego. :D

    Pozdrawiam i całuję! ♥
    Sheila x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sheila ♥!
      Mam nadzieję, że będziesz czytać <3

      Usuń
    2. Jasne, że będę! ♥♥

      Usuń
  14. Wróć, wróć.
    Wracaj szybko!
    Potrafisz pisać, czekam na coś Twojego :)
    Nie komentowałam u Ciebie, ale postaram się to zmienić.

    Dużo weny!
    Ściskam. ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Aww, co za gif *0*

    Wróć!
    Masz wrócić!
    Powinnaś wrócić!

    Będę tutaj dobie gdzieś czasem, czekając na jakąś historię ;) I fajnie, że nie jest o Leonetcie. Mimo, iż uwielbiam te parę to sama postanowiłam z niej zrezygnować.

    I spójrz ile osób tutaj jest ❤ To znak!
    Wracaj, L xD

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja Lucydss (nie mogę się zalogować ma tamto konto na nowym fonie) ;-{ Czekam aż będziesz na GG♥♥♥ I tak się cieszę, że wróciłaś i biorę się na czytanie 00 ;-**


    LucyDSS♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz