Przejdź do głównej zawartości

Decydujący post


#love 

Sprawa wygląda następująco:

Jak już tu jesteś to bardzo proszę, 
przeczytaj caly post! :)


First: Poprzedni post nie ucieszył się zbytnim zainteresowaniem. Mogłam się tego spodziewać, 
wróciłam tu po dwóch latach i jak zdążyłam już zauważyć mało jest osób które są tu teraz i które jednocześnie były ze mną w tamtym czasie.. No ale nie przywrócę tu nikogo a tymbardziej nie chcę poddawać się tak szybko. 

Second: Chciałabym napisać nowe opowiadanie, zupełnie od nowa.  Inna historia jednak ze znajomą już każdemu tutaj myślę parą - mianowicie Ludmiła i Federico. Jedna z moich ulubionych #couple w serialu Violetta. Co o tym myślicie?  Wasze zdanie jest tutaj górą, wsparciem jak i radą dla mnie więc decyzja należy do Was - zostaje fedemila czy macie jakieś inne propozycje?  

Third: Wsparcie to chyba to czego potrzeba mi teraz najbardziej a to już zależy od Was :) Wenę mam napisałam juz dwa rozdziały, wystarczy je tylko trochę dopracować.  Ogólny zarys historii również. 
Dlatego na początek proszę o 6 komentarzy i jeżeli w ciągu dwóch tygodni nie zjawią się one to odpuszczę. Jednak jeśli damy radę i któregoś pewnego dnia zobaczę pod postem tą magiczną szóstkę to rozpocznę oficjalnie nową historię i czas na tym blogu :)

- 2 tygodnie mijają 21 lipca ale mam cichą nadzieję że jednak damy radę wcześniej :*

Liczę na Was
BUZIOLKI

Rosalie

Komentarze

  1. Hej zaprosiłaś mnie, więc jestem. Historia o Fedemile. Lubię tą parę, więc będę się tu pojawiać bardzo często. A teraz lecę przeczytać twoje wcześniejsze historie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka!
    Dziękuję za zaproszenie mnie na tego bloga 😊
    Cóż mogę napisać... Czekam na prolog lub pierwszy rozdział z niecierpliwością 😉
    Czy mogłabyś zajmować mi miejsce pod rozdziałami?

    Buziaki
    Miss Blueberry



    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem chętna do przeczytania o Fedemile
    Jeszcze tylko 3 komentarze zostały, więc czekam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam (:
    Szczerze mówiąc.. Nie znałam wcześniej tego bloga i znalazłam go dopiero teraz przez pewną osóbke z wattpada..
    Historia Fedmiły brzmi interesująco.. Więc czekam na prolog i następne rozdziały :*

    Jeszcze 2 komentarze *-*
    Powodzenia ;))

    W wolnej chwili wpadnij do mnie
    Lajonettamiloscnazawszeblogspot.com

    Malu Lisek ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wattpada? Interesujące :)
      Napewno zajrzę ❤

      Usuń
  5. Hej! Nie znałam wcześniej twojego bloga, ale znalazłam go przed chwilą przypadkiem:)
    Chciałabym cię bardzo prosić, żebyś nie rezygnowała. Teraz jest już 5 komentarzy i nawet jak nie będzie tego jednego więcej, to pisz opowiadanie i pozwalaj czytać nam je przez publikowanie ich:))) Rób to co sprawia ci przyjemność i na pewno odniesiesz sukces:D
    W każdym razie ja będę czekać na rozdział z niecierpliwością.
    Ps. Wiem jak ważne są komentarze, bo to one dodają tej bardzo potrzebnej motywacji, ale nie przejmuj się jak ich nie będzie tyle ile byś chciała i pisz dalej:)

    Jeśli masz ochotę wpadnij do mnie (też dawno nic nie pisałam, ale zamierzam wrócić już niedługo)
    https://baby-this-is-what-you-came-for.blogspot.com/

    Kinga:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Chętnie przeczytam twoje nowe opowiadanie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz