Przejdź do głównej zawartości

Promise me no promises - Prolog


Prolog





Spojrzałam na niego ze łzami w oczach.

- Dlaczego? - spuściłam wzrok na co on ujął mój podbródek i uniósł tak żeby moje oczy patrzyły prosto w jego.

- Na przyszłość skarbie, uważaj na ludzi - nie dostrzegłam w jego oczach żadnych  dobrych uczuć. Smutek, żal, współczucie - wszystkie to zniknęło. Nie ma w nim nic pozytywnego.

- Wytłumacz mi to, chyba na tyle zasługuję - wszelkimi sposobami próbowałam powstrzymać łzy. 

- Twój brat zasłużył, mogłem dotrzeć do niego tylko poprzez Ciebie - mówiąc te wszystkie słowa perfidnie patrzył mi w oczy i po osobie w której widziałam swój ideał nie było już ani śladu - oko za oko - dodał.

- Nadal nie rozumiem, Quinn - czułam jak moje nogi zaczynają odmawiać posłuszeństwa.

- Jak sie czujesz? - spojrzałam na niego resztkami sił, czyżby jednak mu choć trochę zależało? 

- Dlaczego mi to robisz? Było najlepiej, myślałam że mnie kochasz..- nie mogłam już dłużej wytrzymać, łzy zaczęły płynąć po moich policzkach jedna za drugą.

- O to chodziło, obiecałem sobie - spuścił wzrok - zakochasz się we mnie, nie będziesz widziała świata po za mną, będę sensem Twojego życia - przybliżył sie do mnie, odgarnął kosmyk włosów z mojego czoła i szepnął do ucha - i to będzie koniec - równo z tymi słowami poczułam falę zimna i ciepła która przejmuje kontrolę nad całym moim ciałem. 



- Hunter, hunter!


W rolach głównych:




Hunter Wild


Quinn Drake


Jacob Collins


Blair Smith


Hannah Drake


Nick Wild


Jasmine Thomson



Promise me no promises ♥



___________________

Cześć!
Cieszę się, że poprzedni post miał jakichś odbiorców, przeczytaliście, zostawiliście coś po sobie przez co wsparliście mnie jak
i podnieśliście na duchu! Dziękuję bardzo!
Wiem, miała być fedemiła.. Nie będzie, stwierdziłam że chce stworzyć coś całkiem swojego nie wykorzystując żadnych par z żadnego serialu.
Główni bohaterowie Paul Wesley i Eiza González #kocham
Mam nadzieję, że ten prolog w jakiś sposób Was zachęci do tego opowiadania i bloga :)
Muszę też wiedzieć, że ktoś to czyta więc ponownie proszę: zostawcie po sobie jakiś ślad :)

7 komentarzy = rozdział pierwszy 
(dwa tygodnie tj czas do 8 sierpnia)

💛,

Rosalie

Komentarze

  1. Hejka!
    Ciekawy prolog...
    No no no... To się porobiło.
    Ugh! Jak mnie denerwują tacy faceci 😠
    Cudowny!

    Czekam na pierwszy rozdział z niecierpliwością.

    Buziaki
    Miss Blueberry


    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też denerwują tacy. Zapowiada się ciekawa historia. Czekam na pierwszy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :)
    Zapowiada się mega ciekawie <3
    PS. Wiem, ze chamska reklama ale chciałam cię zaprosić do mnie :)
    tytultytulow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuurcze ciekawa jestem jak sie rozwinie ta historia ale napewno bedzie mega zważając na twój talent!

    Super że wracasz <3

    Dawna Śliczna

    OdpowiedzUsuń
  5. *-*-*-*-*-*
    Cudo! Cudo! Cudo!
    Szkoda, że tak późno znalazłam bloga, ale ważne, że znalazłam *-*
    Cudo! Cudo! Cudo!
    *-*-*-*-*-*

    Czekam na rozdział 1 *_*

    I przy okazji zapraszam do mnie:
    Lajonettamiloscnazawsze.blogspot.com

    PS. Mogę prosić o miejsca pod rozdziałami? Mam strasznie zabiegane wakacje.

    Malu, mały lisek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po przeczytaniu mogę napisać już tylko jedno, a mianowicie: ZOSTAJĘ NA ZAWSZE!!!
    Świetne opowiadanie, fabuła bardzo ciekawa i super styl pisania. Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału.
    Jeśli nie byłby to problem to ja również poproszę o miejsce pod rozdziałami;)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry wieczór.
    Chcesz poćwiczyć swoje pisarskie umiejętności i przy okazji wygrać książki, upominki, grafikę i ewentualnie reklamę bloga, jeśli go posiadasz? Tak? W takim razie zapraszam Cię serdecznie do konkursu literackiego „Już nie zapomnisz mnie”
    www.przedwojenny-konkurs.blogspot.com
    Wystarczy napisać opowiadanie o dowolnej tematyce do 5 stron i… co dalej? Dowiedz się szczegółów, czytając regulamin na blogu.
    Niech pamięć o przedwojennych artystach trwa, a osoby lubiące pisać – doskonalą swe pióro.
    Pozdrawiam ciepło!

    Ps. Przepraszam za spam, ale wiadomo, jak trudno jest się zareklamować. A może akurat Cię zainteresuje konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka 💟 zobaczyłam Stefana i Davine i aaa ide czytać 💞

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz